Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2012.10.17. 22:57 Tötyi

Somewhere over the rainbow... de inkább under...

Csókolom!

Olyan szivárványt láttam kedden, hogy még... valahol Lelle környékén... ekkorát és ilyen szépet sose nem láttam :)... fotóval kellene most illusztrálnom, de csöppet hülyén vette volna ki magát, ha mondom Vrucinak, hogy bocs, de félreállok az út szélén a tütüvel... mindezek figyelembe vételével egyértelmű, hogy fotó sajnos nem készült :(... Pesten voltunk fegyelmi tárgyaláson... ahogy a haalmas szivárvány látványában, úgy nem volt még ilyen élményben sem részem... 3 mérkőzésre szóló eltiltást kapott, amikor piros lappal a zuhanyzóba küldték az Eger ellen... ezt kívántuk csökkentetni 2-re... sikerrel jártunk... amikor a döntésre vártunk, Vruci eltűnt a mosdóban, mire visszajött, közöltem az eredményt: guillotine :D... szerény személyem az ügy lefolytatása során tolmácsként volt jelen, de maximálisan sikerült mindent értelmeznem angolul és magyarul...

Ma is a szövetségben voltam... sporttörvényekről, jogokról volt szó a sportmenedzser képzésen... érdekes volt, a professzor remek példákat mondott... s majdan a végjátékban vitatémát vetettem fel az osztrák-magyar labdarúgó bajnokság kapcsán, amely valamelyest ellentmondásos szerintem azzal az ötlettel, hogy "a nézőket vissza kell hozni a stadionokba"... kosárlabdában és jégkorongban lehet, hogy mindez működik, fociban biztosan nem... alapötlet: 6 osztrák és 4 magyar csapattal rendeznek bajnokságot... 10 további magyar csapat játszik az NB I-ben... rájátszás, meg egyebek... a 4 csapatot természetesen kiemelnék... gondolom Debrecen, Videoton, FTC és Győr... na már most... ha ők nem játszanak a bajnokságunkban, a kis csapatok elesnek 4 lehetséges "bevételi forrástól"... mert ezen klubok ellen azért talán csak jut valami a kasszába... ámde... ha véletlen valaki mégis letenné a nevezéshez szükséges összeget, elindulhatna, már persze csak ha kiemelik... de teszem azt jön egy befektető a Honvédhoz, vagy Siófokhoz, Kaposvárhoz, bárkihez... és megvan ez a stex, hány magyar szurkoló fog kimenni a külföldön lejátszandó fordulókra? az itthoni játéknapon hány néző csábul ki a stadionokba magasabb jegyár mellett? mert nyilván emelni kell a belépők árát is... és egyáltalán... kíváncsi a magyar ember egy "sógor" csapatra? szerintem egy Videoton - FTC mérkőzésen például több néző lenne, mint mondjuk egy Videoton - Ried "rangadón"... nem gondolom, hogy ez változtatna a színvonalon... vagy a szurkolók visszatérnének a stadionokba... ingyen sör segít, stadionbiztonság, kamerarendszer, stb. nem tudom... szükség lenne jó nemzetközi szereplésre, ez fix... válogatott és klubszinten is... a tényleges megoldás azonban kérdés... mindenesetre jó témát sikerült szolgáltatnom egyes pletykák szerint :D...   

Még egy focival kapcsolatos, számomra vidám eset... Hara a Vidi meccsen... mi is, a fehérváriak is cseréltünk... Hara ott állt előttem, háttal nekem... anno Siófokon valaki egyszer hülyeségből mondta neki, hogy születésnapom van, és természetesen felköszöntött... miután megtudta, hogy csak vicc volt, minden nap úgy köszöntünk, hogy "Isten éltessen!"... a cserénél diszkréten odaböktem, hogy "Isten éltessen Hara!" :D... szegény úgy meglepődött, hogy köpni-nyelni nem tudott :D... nyilván nem állunk le spanolni O.Viktor és P.Sousa előtt :D... aztán Hara a zöld gyepre futott, én meg visszacsücsültem a kispadra... nem a Vidiére :D... vasárnap este aztán felhívott, és beszélgettünk kicsit... jól esett... 

Ha már írtam a szivárványról... Lelle... tolassunk vissza... Kőröshegy, Völgyhíd... gyönyörű a kilátás, bár 110-es tempóban megyek rajta végig... de az a rövid idő is elég arra, hogy a Balatont látva szívszorongató érzéseim legyenek... mégiscsak ott éltem a közelben 34 évig... szinte mindig majdnem könnyes lesz a szemem, amikor a híd közepén jobbra pillantok... hiányoznak néha dolgok... hiányoznak néha személyek... barátok... anyukám... aztán belegondolok, hogy kezdődik elölről a mókuskerék, megyek oda, ahol szerintem nem mindenki örül nekem, nem mindenki kedvel... érzek furcsaságokat... hallok hátam mögött zajló susmusról... valaki azt mondta, hogy én bármennyire igyekszem, dolgozhatok jól, el is fogadnak sokan, de úgyis siófoki maradok kaposvári berkekben... nem tudom... néha magányos vagyok... aztán ahogy lehajtok Kaposvár felé az M7-esről Lellénél eszembe jut, hogy Valaki viszont vár, aki nagyon szeret... és Akit én is nagyon szeretek... ilyenkor mindig megnyugszom... Ő az egyetlen, aki miatt boldog vagyok... <3... és Bóbita miatt... ő is mindig vár... szombaton is megvárt, addig nem aludt el, amíg nem értem haza a Vidi meccsről... és édesen figyelt, ahogy vetkőztem... úgy nézett, hogy "ugye most már itthon maradsz?" :)

Ma is levetkőztem... lefekvéskor ez a normális, nem? :D

Puszi, pá! 

P.S.: Megjött... hogy mi, az titok... secret... Geheimnis... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr904855268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása