Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2012.10.14. 19:05 Tötyi

Miért nyeri meg Jimmy fia az X-Faktort?

Nem tudom... hamisan énekel... de valójában nem is erről kívánok írni :D... 

Ma jártam a kaposvári bazárban, egy élmény volt :)... hogy ott mi minden kapható?! szerintem összeállítok egy batyut a megunt dolgaimból, és hajnali 4-kor felállítjuk a standot Vikivel egy mérkőzésmentes vasárnapon... (amire igen kevés esélyt látok, mert mostanában egyre nagyobb nehézségek árán kelek fel...) speciell valamelyik hajnalban Bizsu segített, miután nyaldosta a fülem, tehát adott esetben kérhetem a közönség segítségét is :D... az egyik turkálónál bőrszerkókat árultak, és egy úrra pillantva, aki kabátokat próbált, kevésbé diszkrét kacagás fogott el... mindamellett, hogy pulykafejű volt, tökéletesen beleillett egy drezdai swinger klub vendégkörébe... olyan mosollyal és átéléssel vette fel és le a cuccokat, mintha egy szadomazo bőrfetisiszta lenne :D... odébb egy hölgy lendületesen indult felém, és mondá, hogy "Szia! Meg sem ismerlek!"... szelíden odaböktem, hogy én sem őt... de csak a mögöttem sétáló ismerőséhez szólt... baráti 5000 Forintért 7000 helyett rám akartak sózni két csomag borotvapengét, majd 4500-ra alkudta le nekem a csávó, mert én milyen rendesnek nézek ki... a biznisz azonban meghiúsult... az egyik legüdébb színfolt az egész bazárban talán az olaszországi piacokat idéző Rádió Merkátó volt :D... hangosbemondón hirdették az akciós termékeket, de amikor a kis épület falán megláttam ezt a kékkel felfestett feliratot, hát mondjuk úgy, hogy nagyon vidám lettem :D...

Ma ismét mezőgazdasági tevékenységet folytattam - kertet ástam :)... már amikor épp nem a szomszéd 80 éves Juliska néni tartott oktatást, hogy mi ennek a tevékenységnek a módja... a velünk töltött közel 10 perc alatt 3x mondta el, hogy szívbeteg, de ő napszámban is ásott... amúgy riszpekt, mert meg is mutatta, hogyan kell precízen és hatékonyan dolgozni ezzel a szerszámmal... úgy dobálta a földet, hogy csak kamilláztam...

Mindeközben berepült a szobába egy idáig általam nem látott rovar :O... néha elég érdekes állatfajokkal találkozom itt...   

Szerdán Pápán voltunk Ligakupa meccsen, és ezzel a rövid történettel le is zárom mai irományom, mert szétmegy a fejem... Pápa határához érve jól látható fekete gomolygó füstöt láttunk... közelebb érve azt tapasztaltuk, hogy ez a stadion közelében van... a stadionhoz érve szembesültünk a ténnyel, hogy konkrétan pár 100 méterre tőlünk... nem tudtuk mi ez... lezuhant egy repülő? felrobbant valami épület? megkérdeztem a legközelebbi, picit furcsa kinézetű urat, hogy mi ez... "Ja... ez? füst..." mondom oké, de mégis mi történt? mert mindenki olyan nyugalommal sétálgatott a környéken, mintha ez mindennapos lenne... "Szoktak gumit égetni..." - folytatta az úr... "Dehát ehhez a füsthöz elég sok gumi kell akkor..." - válaszoltam kétkedően... kitotyogott, kinézett... "Ja... elég nagy füst... akkor ez sok gumi..." összegezve: nem tudtuk meg mi történt...

Csumpirudi! :) 

P.S.: Majd azé' ha egyszer lesz kedvem, kielemzem ezt a Vojsz kontra X-Faktor témakört is... se ;)... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr864848285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása