Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2012.09.27. 15:11 Tötyi

2:1 ide!

Végre sikerült... első győzelem a kispadon... a mérlegem így... hmmm... már mindenből van egy... döntetlen az Újpest ellen itthon, Kispesten egy vereség... és most 2:1-re nyertünk a Magyar Kupában Gyirmóton... 

Ha összegeznem kellene a körítést...  jó filmeket néztünk a buszon, bár ezt a Dzsásztin Timberlékes időlopós cuccot már láttam... az ebéd ezúttal az volt, amit rendeltem... nagy kő esett le a szívemről... minden a helyén volt... húsleves, rántott csirkemell, natúr csirkemell, burgonyapüré, rizs, barackkompót, nutellás palacsinta, szénsavmentes víz, a bónusz pedig tészta álá mák and dió, illetve kávé... egy probléma volt... az ellenfelünk otthonában az öltöző... lö dugulás... a szivattyú besz*rt, így aztán se klotyó, se zuhanyzó... a meccs után a szomszédos konténerekben volt a tusolás a csapatnak... valami gebasz mindig történik... Murphy... 

A nem működő öltöző előtt Magasföldi Dodi pajtásom megdöbbenve szembesült a ténnyel, hogy áthelyeztem a székhelyem, de örömmel üdvözölt, mint mindig... a lelátóról hallatszó "Gabi! Gabi!" kapcsán ellenben én döbbentem meg... Kesu a műtétje után lábadozik, és kilátogatott a kupameccsre... Jobbulást Kesu! 

Lóri okosan rövidre visszalőtt góljával már az első félidőben vezettünk... hálftájm... majd pediglen Boki elfutása után Vruci pörgetett a kapus felett mesterien a hálóba... a Gyirmót szépített, és az utolsó 10 perc + hosszabbítás is az övék volt... de az egyenlítés elmaradt a sok helyzetük ellenére... enyhe leizzadás a nagy szélben... séró belő...  

Megvan az első győzelem, továbbjutottunk a Magyar Kupában :)... és ha minden igaz, a csapat is örül nekem, mert állítólag látszik rajtam, hogy lelkiismeretesen teszem a dolgom értük... végre egy kis sikerélmény :)... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr104806317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása