Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2009.02.13. 18:50 Tötyi

Eltemették Marian Cozmát

Örök nyugalomra helyezték Bukarestben Marian Cozmát, az MKB Veszprém és a román válogatott kézilabdázóját.

 

Mikor útra keltem, még nem tudtam,
Hogy ez volt utolsó utam.
Nem térek hozzátok vissza, többé soha.

Hisz még fiatal vagyok, élni akartam még.
Ez a szörnyű cselekedet miért pont engem ért?
Ámokfutók áldozata lettem Én,
Kik felelőssé váltak rövid életemért.

Kedves Szeretteimtől is már innen búcsúzok,
Fájdalmaitokat még csak enyhíteni sem tudom.
Nincs már alkalmam megköszönni nektek,
Azt a sok, mérhetetlen szereteteteket.

Ne búsuljatok, nekem már nem fáj semmi,
Ha eljön az este, csillagként tudok Nektek üzenni.
Tekintsetek fel az égre, ott fogok ragyogni,
Szívetek egy darabja voltam, mit nem lehet pótolni.

 

 

„Örökké szeretni fogunk!”

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr28941484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.02.13. 19:17:08

Adj uram, örök nyugodalmat néki! Marian Cozma! Nyugodj békében!
süti beállítások módosítása