Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2016.11.08. 23:05 Tötyi

Hogyan rendelj Sopronba pizzát úgy, hogy az Üllői útra akarják kivinni Pesten?

Csumpirudi! 

Majd még kitalálom, hogyan rakjam össze fejben ezt a blog dolgot, mert nem egyszerű visszaállnom, de a minap pizzát rendeltem, és ez a "whatafuck" kategóriába volt sorolható. 

Előzményként annyi, hogy elindultunk a céges autóval Sopronba, benne csücsült az egyik masszőr kollégám és a fotós - a csapat a buszon tette ugyanezt... a Peugeot útközben önállósult... kb. úgy tűnt, üzemanyag 0 liter, mivel a műszerek az ég egy adta világon nem mutattak semmit... semmi gond... újabb 10 kilométer, benzinkutak száma semmi... gyorsan levágódtunk a főútról, egyenesen be Sárvárra... tenyérizzadás, vizeletkényszer, izgalom... nagyjából ez játszódott le az autóban... odaérünk... 1-es kút... idős bácsi tankol... kivárjuk, nem baj... addig kolléga cigizik... jó... bácsi elgurul... tanksapka nem azon az oldalon, ahogy beálltunk... nem baj, tolatás, 2-es kút... 95-ös elfogyott, üzemen kívül... sebaj, tolatás, 4-es kút... minden klappol, majd a felsóhajtás, hogy "na végre b*zd meg.........."

Hát... ami ezután jött... kabaré...

Apádra ütök jelenete megvan? Seg Beckur - igen-igen lehetne seggbekúr - fel akar szállni a repülőre az üres reptéren, de a pultban a hölgy nem engedi... na azt szorozzuk meg kettővel az alábbi csaj esetében... nem teljesen szószerint idézem, de szinte igen...

- Kézcsók! Pizzát szeretnék rendelni.

- Hova?

- A soproni stadionba. 

- Rendben, rögzítem. Hova?

- A soproni stadionba. 

- Cím? 

- Perpillanat nem tudom, de gondolom Sopronban a városi stadion csak egy helyen található.

- Cím nélkül nekem ez kevés. 

- Világos, mindjárt megnézzük neten. 

- Jó. Viszonthallásra.

Vonal megszakad... Heeeee?

- Kézcsók, újra én vagyok, soproni stadion, pizzarendelés!

- Hova lesz?

- Még mindig a soproni stadion, Káposztás utca.

- Házszám?

Hogy kicsit kizökkentsem a mogorvaságból vagy a debilségből, én is váltottam a stíluson, minimálisan viccezősbe...

- Ez nem ház.

- Akkor mi? Épület?

- A ház is épület...

- Nem értem...

- Én sem...

- Mi a házszám?

- Nem ház, de 4.

- Hányadik emelet, hányas ajtó?

- Nem kell sehova felhozni, parkolóban áll a buszunk, oda hozzák, ha lehet. 

- Tehát... Sopron, stadion, Káposztás utca 4., parkoló. 

- Igen.

- Van ott kapu?

- Van, de jeleztük a biztonságiaknak, hogy jönni fog pizza. 

- Rendben, jegyeztem, hogy van kapu. 

- Mondjon egy nevet és egy telefonszámot. 

Itt elgondolkodtam, hogy bemondom az egykori NBA játékos nevét Denverből, miszerint Dikembe Mutombo Mpolondo Mukamba Jean-Jacques Wamutombo, valamint számnak, hogy David Guettától bármi, de meggondoltam magam, megadtam a sajátom...

- Rendben, rögzítettem. Most már rendelhet...

- Kérnénk 12 sonkás-sajtos, 12 szalámis-sajtos, és 1 tenger gyümölcsei pizzát.

- Mégegyszer mondaná?

- Persze. 12 sonkás-sajtos, 12 szalámis sajtos, és 1 tenger gyümölcsei. 

- Tehát... 12 sonkás-sajtos... 

- Igen... 

...és elkezdett számolni...

- 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10...11... 11 sonkás-sajtos...

- Bocsánat 12...

- Kezdjük elölről... (számolás újra...) 12 sonkás-sajtos... tehát 12... 

- Sütni tetszik egyből?

Csendes hatásszünet... 

- 12 szalámis-sajtos a másik?

- Igen. 

- Tehát 12? 

- Tehát igen...

...ismét számol, ismét csak 11-ig...

- 11...

- Bocsánat ez megint nem jó, mert 12 kell... 

- Mint a sonkásból?

- Igen...

- Hagyományos kell? 

- Mi a nem hagyományos?

- Csípős pepperóni van rajta... ami csípős...

- Köszönjük, de nem szereti mindenki, úgyhogy hagyományos maradjon... 

- Tehát hagyományos... 12, mint a másik hagyományos szalámis... más valamit rendel?

- A másik 12 szalámis az 12 sonkás... 

- Igen... más valamit?

- 1 tenger gyümölcsei lenne még... 

- 1, azaz egy tenger gyümölcsei... rögzítettem... visszaolvasom akkor... 12 sonkás-sajtos, 12 szalámis-sajtos, 1 tenger gyümölcsei...

 - Tökéletes...

- Számla kell?

- Igen...

- Adószám? 

- Hát ezt most konkrétan nem tudom...

- Mindjárt megkérdezem a kolléganőm, hogy ez probléma-e, pillanat... (majd ahogy kimondta, hogy pillanat, azzal a lendülettel már folytatta is...önnönmaga kolléganője...) úgy gondolom nem kell adószám... 

- Szuper... 

- Mehet az előző címre?

- Mire tetszik gondolni? 

- Mehet az utoljára megadott címre?

- Soproni stadion még mindig. 

- Nem jó, ez a telefonszám, amit megadott, már be volt rögzítve, Budapest, Üllői út 129., Fradi-porta... 

Na itt elszakadt bennem a cérna, és beleröhögtem a telefonba... 

- Hölgyem, nézze... nem értem mi van, de a soproni stadionba kérem a pizzákat, elmondtam mi a cím... 

- De itt akkor is az van hozzárendelve az ön telefonszámához, hogy Budapest, Üllői út 129., Fradi-porta... 

- Évek óta nem voltunk az Üllői őt 129-ben... ha volt ilyen, az egy nagyon régi rendelés... de hagyjuk is... nem oda kérjük... 

- Akkor hova? 

- Látom káosz van... nem gondoltam, hogy ennyire bonyolult lesz ez a rendelés... lassan nem is tudom hogyan eszünk ebből a pizzából, de... soproni stadion... Káposztás u. 4. nincs emelet, nincs ajtó, kapu van, és parkolóban fehér 50 fős busz...  

- Igen rögzítem, hogy nem Fradi-porta... 

- Hálás köszönet... kicsit érdekes és kevésbé logikus lenne, ha Sopronból elmennénk Pestre a 25 pizzáért...

- 25?

Na itt majdnem elküldtem melegebb éghajlatra, annak ellenére, hogy megint röhögtem... 

- Igen, 25... tudja... a sonkás, a szalámis, a tengeres... minden hagyományos...

- Mikorra kellenek a pizzák?

- 19:15... legyen inkább 19:00... 

- 19:15, de jegyezzük, hogy módosítható 19:00-ra... 

- Szerintem jobb ha csak 19:00 van odaírva és kész...

- Számla kell?

- Már tetszett kérdezni, és mondtam, hogy igen...

- Ugyanoda?

- Jaj ne... inkább mondom...

A számlázási címet végül betűznöm kellett további 2 percig...  

- Tájékoztatom, hogy kapnak 3 liter colát ajándékba. 

- Nagyon kedves, köszönjük!

- Segíthetek még valamiben?

- Köszönöm, de ez bőven elég volt... 

- Viszonthallásra...

 

Azt hittem itt vége ennek az iszonyatnak... hát nem volt... nem telt el 3 perc, csörög a telefon... nézem, nem tudom kié a szám.... 

- Jó napot kívánok XY vagyok, én vettem fel nemrég a pizzarendelését... akkor ismét egyeztetném a rendelést...

Na itt volt végem........ folytak a könnyeim a röhögéstől, szószerint sírtam, csapkodtam a műszerfalat, stb.... és elmondta... és végigmondta... egyeztette... zárókérdés: hány szeletben kérik?

A pizza végül megjött időben, finom volt, méretre és számra is megfelelt... a futár nem árulta el, hogy Sopronból elvitte-e Pestre a Fradi-portára és onnan vissza... de nem is értette amikor megkérdeztem: az Üllői út 129-ből hozod? :D 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr4211944015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása