Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2012.10.07. 20:03 Tötyi

Az időjárásjelentés támogatója a fészbúk...

Megjött a monszun... vagy gyülekeznek az orkok Mordorban... Szarumán támad :D... tökmindegy... szakad az eső, amit az ablakon kinézve probléma nélkül megállapíthatunk, de ha mindez nem elég, csak be kell jelentkezni az arckönyvre, és az üzenőfal tele van a csökkent agyú, topa emberek idevonatkozó bejegyzéseivel... szegény Gaál Noémi cicijei így érdektelenségbe fulladnak... az alapján, amit olvastam a neten, főleg igaz mindez, mert valamelyik adón hamarosan bevezetik a meztelen vagy topless időjóslást :D...   

A héten megint utazó nagykövet voltam... hétfő Budaörs, szerda Székesfehérvár, péntek Székesfehérvár, szombat stílusosan Szombathely... Mohácsi doktor úrnál már mosolyogva fogadnak, mint visszajáró vendéget, bár csak a sofőr szerepét töltöm be... a buszon megint filmeztünk... Men In Black 3... hasonló ratyi, mint az első 2... A diktátor... óriási :D... ajánlom mindenkinek nagy szeretettel, és magamnak is, hogy újra megnézzem... Hófehér és a vadász... egyszer nézhető, picit más, mint a 7 törpés mese, amiben Kristen Stewart végre nem örlődik vámpírok és vérfarkasok szerelme miatt... az ebéd Zalaegerszegen volt, a Erdőgyöngye Panziónál... ha Lumnitzer nővér lennék, és értékelnem kellene az ott tapasztaltakat: kellemes környezet, kedves és gyors kiszolgálás, finom ételek :)... a Haladás ellen végülis nem állítottak ki :D... tehát a következő bajnokin ott leszek a kispadon a Siófok ellen... érdekes lesz... pláne, hogy Mázasék szinte kötelezővé tették, hogy menjek tömegközlekedve vagy gyalog, mert innom kell velük belépőt, és táncolnom kell az asztalon... de ez még odébb van... 2 hét múlva szombaton... 

A mostani hetem is "jónak" ígérkezik... hétfő ismét Budaörs, iskolapad :(... nem tanultam semmit még a decemberben közelgő vizsgákra - nem is tudtam volna miből, merthogy nem érkezett meg az ígért anyag... a jegyzeteim meg valahol a kocsiban pihennek... a 20 oldalas prezentáció szintén nem tudom, hogyan készül el... ami a legszörnyűbb az egészben, hogy fél 6-kor kelhetek, majd fél 7-kor felhúzom a vitorlákat, hátracsapom a füleim, és go... megint korán lesz... megint befonom a hajam a nap végére... aztán szerda Pápa, szombat Székesfehérvár, mindkettő Ligakupa... meg még ki tudja mi nem lesz közben... nem kizárt, hogy elmegyünk két napos, ottalvós turnéra, csapatösszetartás címén... lovaglás, wellness, bowling, egyebek... 

A tippmix, mint olyan... épp most mérgelődöm, pedig nem vagyok telhetetlen... Braga - Olhanense 4:4... ez milyen eredmény? és miért szerez öngólt a Bajnokok Ligájában szereplő csapat egyik játékosa azok ellen, akik a kieső zónában tartózkodnak? miért van az, hogy az amúgy nem túl neves együttes végig vezet, de azért a hosszabbításban csak összejön az egyenlítés? rohadt csicskák... állandóan egy meccs megy el... minden szelvényemen... alapvetően nem is értem miért játszottam meg, hogy nyer a Braga... a Manchester City-t akartam 0:1-ről megsaccmixelni... Bayern München dettó... Chelsea dettó... Schalke behúzza a Wolfsburg ellen... (nyer a Debrecen :/...) győz a Molde... hmmm... nem tanultam a múltkori Porto döntetlenből... mostantól nem szeretem a portugál bundásligát... azért behúztam 22 ropit csütörtökön az Európa Ligával :D... nyalja meg a seggem a Braga... holnaptól új hét, új remények :)...  

Ma találkoztam Kazuval :)... megörült nekem... kölcsönös :)... itt játszott a Veszprém, de túl sokat nem kommunikálhattunk, mert épp mentek bemelegíteni... még mindig nem sikerült találkoznunk négyesben... hajdanán Réka beszélt rá erre a Sió Pláza Arca versenyre... aminek végeredménye a jelenlegi családi állapotom :)... ami késik, nem múlik... 

Az eső meg csak szakad... ahogy olvasom :D... idióták... na csumpirudi, mert kezdődik az X-Faktor... bennem is megvan az X, de változatlaul csak a lábaimban...

P.S.: Hálló, hálló! Megjött a tejes!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr914825171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása