Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2010.01.14. 23:56 Tötyi

Most elszállt az agyam...

Szóval van ez a szerencsejáték... a tippmix...

A 2009-es évet egy hihetetlen nyerőszériával zártam, a 2010-es évet egy elég komoly összeg megnyerésével kezdtem... Mivel az életem picit negatív fordulatot vett, ez az egyetlen dolog volt, aminek örültem... Múlt idő... Folyamatos bukta van... csak nem mindegy hogyan...

Az első érdekes szelvény... Benetton Treviso - Cholet, Euroliga, férfi kosárlabda... Alaphelyzetben sima ügy, de... A vendégek már 12 ponttal is vezettek, amire elég csekély volt az esély... A Benetton visszahozta a meccset... döntetlenre, ami eme sportágban nem szokványos eredmény... 71:71... a hosszabbításban természetesen nyertek az olaszok... ami már nem fizet, mert a rendes játékidő számít... Az összes többi megtett meccs bejött....

A második érdekes szelvény... labdarúgás... Ázsia Kupa selejtezőn Egyesült Arab Emirátusok - Malajzia 1:0... Malajziában az EAE 5:0-re nyert... Mi következik az eredményből? Sima győzelem, így hát behúztam a szelvényen, hogy 1 azaz egy gólnál többel nyernek hazai pályán is... 160 vagy 180 ezer Ft környéke lett volt a várható nyeremény, nem is emlékszem már pontosan... Bekasszírozott összeg 0 Ft... Az összes többi megtett meccs bejött...

A harmadik érdekes szelvény... Felkészülési torna Ausztriában, férfi kézilabda... Magyarország - Horvátország... Mindig utálok Magyarország ellen fogadni, de a realitás azt mondatta velem, hogy a világbajnoki 2. helyezett horvátok nyernek ellenünk... Az utolsó másodpercben dobott Laluska góllal, egyenlített a magyar csapat, vége 30:30... UTOLSÓ MÁSODPERC... Egyrészt örültem, mert szép eredmény a mi szemszögünkből... másrészt azonban a szelvényem a kukában landolt...

A negyedik érdekes szelvény... labdarúgás... Afrika Kupa... Elefántcsontpart - Burkina Faso... A világbajnoki selejtezőn egy csoportban voltak... Burkina Faso-ban 3:2-re nyertek az "elefántok", hazai pályán 5:0... A sztárokkal teletűzdelt Didier Drogbás különítmény kemény 0:0-ra bírta kihozni a meccset... Tény, hogy a játékvezető nem adott meg két jogosnak tűnő büntetőt, de összességében szánalmas volt, amit műveltek... A  nagy Drogba egyenlő volt egy nagy rakás sz*rral, a második félidőben momentuma sem volt... kábé 120 ezer Ft lett volna a nyeremény... de csak lett volna.......... Az összes többi meccs bejött...

Az ötödik érdekes szelvény... Ma tettem meg, 64 ezer Ft-os nyeremény volt várható... természetesen nem sikerült... Hmmm... foci... Az Udinese és a Fiorentina továbbjutott az Olasz Kupában, a Mallorca vert helyzetből felállva a Spanyol Kupában... Az Atletico Madrid még játszik, de vezet 4:0-re, tehát nyer... Angola legyőzte Malawi válogatottját az Afrika Kupán, és a pécsi lányok is nyertek a női kosárlabda Euroligában... ellenben... Rivas Ecopolis - Sopron... A spanyolok Sopronban 70:63-ra nyertek... ők a listavezetők a csoportban, a Sopron volt az utolsó... A mai végeredmény 67:71, nyert a magyar csapat... Az összes többi meccs bejött...

Egy bejegyzést nemrég írtam ezzel a sikertelen egy héttel kapcsolatban, de likvidáltam a blogról, mondván értek én a sporthoz és a tippmixhez, még annak ellenére is, hogy nevében foglaltatik, hogy SZERENCSEjáték, és úgyis nyerőre fordul majd a kocka... Mégsem... és ezúttal már tényleg elszállt az agyam... Állandóan egy meccs lesz rossz...  Állandóan van valami tetű meglepetés... és én állandóan behúzom azt az egy rosszat, holott mellette 4-5 másik jót eltalálok, amit persze mellőzök, mert "ááá, ez necces, úgyse jön be..."...

Most kérdezem ezek után, mégis hogyan nyerhetnék? Mi a francot csináljak? A tippmixes nyeremény volt az, ami örömet okozott, amitől picit boldog voltam, és elfelejtettem a problémákat... elfelejtettem pár percre vagy órára, hogy "röpülök"... de úgy látszik ez is ennyi volt... talán még soha nem kaptam el ilyen pechszériát...

Mindig jót mosolyogtam Imrén, amikor bemondta a frankót, hogy "minden egyre sz*rabb"... és tényleg...

Sebaj... Holnap a bohóc megint felveszi a műmosolyt, besétál a totózóba, és újra szerencsét próbál... vagy szarencsét...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr901673506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása