Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2013.05.19. 22:13 Tötyi

Széncinege zsenge szellője

Csumpirudi!

Nem vagyok Zámbó Jimmy, így bánatomat nem dalban mondom el... helyette leírom... 

Pünkösd van... vasárnap este... fészbúkon emberi butaság... tele írva az üzenőfal, hogy "esik", "gechi essső", "dörög", villámlik", "milyen wihar wan", stb... tökre bírom... ilyenkor mennyi Gaál Noémi és Németh Lajos kotlik a neten, akik azt hiszik, hogy a másik házán nincs ablak, és nem látja vagy hallja, mi zajlik odakünn... 

Emberi böszmeség is van, eredete talán irigység... lezajlott ez a bizonyos  Eurovíziós Dalfesztivál... tény, hogy hónapok óta a vízcsapból is folyik ByeAlex - Kedvesem című dala, és kicsit nevetséges, amikor a rédijóban bemondják, hogy újdonság... ámde hogy mit köpködték, szapulták egyesek ezt a fura megjelenésű srácot, a fura szövegkörnyezetű dalával... gusztustalan... miért ilyen barom a magyar? akinek nem inge, nyilván nem veszi magára... ez egy olyan dal, ami gyorsan megtanulható, napközben dúdolgatható, az énekes stílusa sem olyan kirívó, megbotránkoztató... erre így szar, úgy szar, milyen égő... ébredjetek már fel baszki... 10. lett, szép eredmény, tökmindegy igazából, hogy mit összevissza csalnak a versenyen, plusz köszönet az osztrák sógoroknak, és román szomszédjainknak, hogy 1 pontot sem adtak ránk... nem is ez a lényeg... nem az a normális, ha a magyar szurkol a magyarnak és siker esetén büszke rá? nem... itt az a lényeg, hogy ne erősítsük egymást, hanem fikázzunk, és gyengítsük a másikat... nem odavaló, XY-nak kellett volna Malmőőőbe utazni, mer' ő a sirály, blablabla... speciell ha Puck néni a szomszéd házból kiállt volna egy köcsögdudával, fején kendővel, félrecsúszott fogsorral, én még neki is drukkoltam volna... 

Az én Kedvesem, egy olyan lány, akit... nagyon szeretek és... nem tudom táncolt-e délibábbal vagy hogy hány kontinens öleli át... rozmaringhintója biztosan nincs, amit tücskök húznának... ellenben most tudom, hogy szomorú... vagy szomorúbb, mint én... mert Pünkösd van, mindenki megy valamerre, kirándul, sétál, fagyit nyal, stb... hát sajnos én itt, ő ott... keveset vagyunk együtt, csak aludni járok haza szinte... és még kurvára meg is éri... megfizetik... remélem valahogy majd sikerül kiengesztelnem... a tegnapi Vidi meccs után kénytelen voltam hazajönni - (jobbulást Luki!) -, mert elfogyott a zseton... fizu meg nuku... egyre többször kérek kölcsön, hol innen, hol onnan... aztán ha van stex, természetesen adhatom vissza, plusz számlák, egyebek... volt, hogy 3 napig 110 Ft-tal járkáltam... kaja semmi, alvás épphogy... a zombi hozzám sokszor képest kutyafasza... ezek fényében mindig fáradt vagyok... amikor nem fáradt, esetleg ideges... amikor nem ideges, akkor meg nem vagyunk együtt... nehéz... szeretnék mindent jól csinálni, hogy Ő is örüljön, és boldog lehessen... de azt hiszem sem Ő, sem én nem tudunk maximálisan azok lenni... kellene egy, ha pénzesebb nem is, de nyugisabb munkahely... Siófokra hívtak vissza... akkor meg távolság lenne... de igazság szerint a csapat hiányozna... csak bizonyos személy(ek) nem... szóval Nyuszim, ha majd ezt olvasod, sajnálom, és szeretlek nagyon... "kfufisan"... és lesz ettől jobb is.........

Közeleg a szezon vége, ideje már... belefáradtam sok mindenbe... legfőképp a pénz nélkül történő sok-sok elvárás teljesítésébe... szaladjak, ide, szaladjak oda, intézzem ezt, intézzem azt... lóvé az nuku... de ahogy Cipő is megénekelte, "húzd barom, húzd barom, húzd..... nem is tudom, volt-e mostanság valami vidám... a pluszkereseti lehetőség, álá tippmix biztosan nem... hét eleje... francia kosármérkőzés van csak vissza... Gravelines... a plájoff elsője az utolsó ellen, sima hazai... jeszáfkorsz, hogy nyerek, se... végeredmény döntetlen... FUCK... egy nappal később 56 ezres nyeremény a tét, de a kedvem végül sötét, mert a Ljubljana szaros 2 ponttal kikap otthon a Krka ellen... persze, hogy megint csak egy meccs rossz... zárójelben megjegyzendő, utána természetesen idegenben nyert a Ljubljana az ominózus csapat ellen... bundás köcsögök... hatalmas FUCK... az összesnek análintrúdert!... olyan eredmények vannak... és olyan összeesküvés-elméletek :D... még ezzel sem sikerül pénzt csinálnom... nagy pénzt legalábbis... néha nyerek, amik fedeznek bizonyos hétköznapi költségeket, de az előrelépéshez mindez kevés... nem tudok semmit félretenni... lassan minden álmomról, vágyamról letehetek... anyagi csőd... úgyhogy mindenért köszönet, viszlát! 

De tényleg, mi volt jó? Születésnapom alkalmából elfogyott egy kis rosé fröccs, Long Island... jól éreztem magam, mindenkit szerettem... másnap kevésbé... nyertünk a Haladás ellen, segített a kabala almás pite... útrakeltünk Bubinho-ékkal, majd ott ragadtam Lórival és Drazo-val, csatlakozott Pedro, és távoztunk egy szórakozóhelyre, ahol további embereket öleltem magamhoz... végül technikai k.o. ... következő nap kezdőrúgást végeztem el a Tatabánya elleni NB II-es mérkőzésen, melynek bizonyítéka a következő bejegyzésben lesz látható... 

Játszottunk ex-csapatomnál, Siófokon is... Doki bá diszkréten jelezte, hogy vigyázzak, nehogy összekeverjem a hazai és a vendég kispadot... mindenki nagy örömmel üdvözölt, kölcsönös volt... mindenki szóvá tette, mennyit fogytam - ami előnyömre válik :D... Doki bá, az egészségügy legkiemelkedőbb alakja így nyugtázta: "Tötymöty... minek tudható be ez a nagy fogyás? diéta? sok a stressz? sok a munka? a szerelem teszi? vagy nem kapsz kaját? vagy rákos vagy..." :D a Rákóczi ezen a délutánon kikapott, a Siófok pedig még azóta is matekozik a bennmaradásért... 

Aztán itt volt egy szerb öregfiúk csapat, Vivert Janinál volt vacsora, technikai k.o. vol.2, melynek köszönhetően állítólag találkozni fogok Sterbik Árpival, az MKB Veszprém volt kapusával... hogy mikor azt nem tudom, egyes pletykák szerint a helyszín Szerbia lesz... van közös képünk, van tőle autogrammom, a találkozás kérdése pediglen abból indult ki, hogy dedikált közös kép zusammen viszont nincs, mert nem rendelkeztem arra alkalmas technikai vívmánnyal, hogy egy ilyet rögtönözve összehozzak... malájokkal is játszottunk, még szerencse, hogy Telkiben nem mondtam, hogy nincs Sandokan-nal pózolós képem, mert utazhatnék oda is, aztán menne a "tenger tigrise, támad a banda" :D...

Mi volt még na? Gondolkodom... sétáltam Mogyival és Filipkével a Balatonparton... pogácsával etettünk hattyúkat... csúszdázás is volt :)... személyesen láthattam, sőt köszönt a Trollfoci 2 kedvence, Rudolf, illetve Torghelle :D... kell-e ettől több? :D kell... 

Tettem egy felelőtlen kijelentést... van egy sorozat, ahol mindenki bulizik, mindenki dug mindenkivel... fővárosunk napnyugta és napfelkelte után, vagy valami ilyesmi... miután azzal is mindig tele az arckönyv, felbuzdultam, és kiírtam, hogy 100 lájk esetén - mert manapság ez is menő -, jelentkezem a realitisóba... körülbelül 1 perc elteltével kábé 30 lájk volt, mely után elgondolkodtam, hogy érdemes volt-e... na amikor végleg kétségbe estem, az Eszter projektbe lépése volt... még mindig jönnek voksok, pedig 0:00-kor lezárult a szavazás az adott napon... összesen 118 lájkot számoltam össze... ettől még maradok azt hiszem papírkutya, a kászting elmarad...

Szögre akasztotta cipellőjét Beckham (Bekem), visszavonult Sir Alex Ferguson... távol álljon tőlem, hogy hozzájuk hasonlítsam magam, de ehhez a szöveghez illik, hogy lassan én is lefekszem aludni... de jövök még... see you soon....

Zárógondolat egy bizonyos meccs kapcsán... ilyet még az életben nem hallottam :D... ha itt nem történik meg a fülem hallatára, el sem hiszem... a játékvezető az első félidőben piros lappal kiállította az egyik játékost... a szünetben elfelejtette... a második játékrész kezdetén felállnak a csapatok, indulhatna a műsor, mire a spori kiszól a 4. bírónak:

- Te... ezek eggyel kevesebben vannak... 

- Persze... mert egyet kiszórtál az első félidőben...

Na ilyen is csak kishazánkban történhet meg... régi mondás de igaz - kiegészítve... "szemüveget a bírónak - és Cavingtont..." :D

 Jó étvágyat, viszlát! 

P.S.: szerintem mire ezt élesítem, már eláll az eső... remélem azzal nem lesz tele az üzenőfal... különben meg nem villámlott, csak fingott egy széncinege...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr145307477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása