Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2013.03.09. 20:46 Tötyi

Hellósziavalencia...

"Na b*zd meg" - futott keresztül a mélyreható gondolat bennem, mikoron szembesültem vele, hogy utoljára február 2. napján jártam a blogon... ez egy morális csőd... lenne mit mesélnem, de sok minden nem publikus, így majd talán egyszer, ha kilépek a magyar futball életéből, könyv formátumban piacra dobom... amit természetesen követni fog a receptkönyvem, mert az menő :D... készíteni fogok egy bakancslistát is a közeljövőben, de pillanatnyilag elakadtam a fehér cápánál... újra belevetem magam a cégalapítás rejtelmeibe, és próbálok kreatívkodni... ennek megfelelően kihegyezem a cerkát - rossz az, aki rosszra gondol :D -, és itt is elkezdek firkálni az élet nagy dolgairól... mi kellene hozzá? csipetnyi nyugalom... dzsászt ö lidl bit -> na ez meg majdnem reklám egy boltnak, keresd a kakukktojást az angolos szövegben :D... amikor alkothatok... és nem épp Pest felé tartok az EMHetes autópályán...vagy Pest egyik szegletéből a másikba... vagy araszolok a körgyűrűn, mint az éti csiga, ami szerintem dugó esetén parkoló a főváros körül...  tavasz van, szóval relax, Majka is érzi a p*nciszag illatát, tessék örülni, vidámkodni, hepajkodni, aztán majd egy hónap múlva újra írok 5, sokszorosan összetett mondatot :D... 

Puszipá!

Nem ám... vicceztem... hármat... :)

(see you soon...)

Csumpirudi! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr245125109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása