Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

• Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2012.12.29. 22:30 Tötyi

2012 legszebb 3 nap 2 éjszakája a Hotel Kikeletben :)

Ahogy előző bejegyzésemben is írtam, végre volt egy kis "szabadság, szeretem"... derült égből villámcsapás módon szobát foglaltam a pécsi Hotel Kikeletben, és bár nem volt ismeretem wellness témakörben, tökéletes választásnak bizonyult... a hotelban többféle szauna, infrakabin, pezsgőfürdő, beltéri medence, relaxációs szoba, fitnessterem, masszázs, szolárium várja a kikapcsolódásra vágyókat... nyáron kültéri medence és bár is üzemel, sajnos ennek megfelelően decemberben ezeket kevésbé tudtuk kipróbálni, de ami késik, nem múlik :)... aki nem bír magával, és facebook-ozni akar, van internet :D... a szobák tévével vannak felszerelve... a bónusz pedig a gyönyörű kilátás Pécsre...

A konyha nagyon szuper, minden étel finom, nagy választék van, a kiszolgálás pedig rendkívül kedves :)...

Hogy nálunk miképp zajlott? Nos... megérkezés, becsekkolás, szobaelfoglalás, és a szülők értesítése után, hogy épségben megérkeztünk, fürdőruhát és fürdőköpenyt öltöttünk, nemek szerint bikinit és fürdőgatyót... irány le a wellnessrészlegre... a recepciós hölgy kedvesen körbevezetett minket a "labirintusban"... és már csobbantunk is a medencében... csipetnyi méregtelenítő izzadás következett az infrakabinban... vacsoratájm... levesek, saláták, desszertek már a svédasztalon voltak, mint új vendégeknek pediglen hatalmas porció hagymás sertéssültös burgonyás ízvilágot szolgáltak fel... a desszerteknél megemlíteném azt a mennyei, csokis, kókuszreszelékes, lekváros golyósütit, amiből raklap mennyiségben fogyasztanék... vacsora után vissza le wellnessezni, mert ugye ez volt a kiruccanás eredeti célja, mondván, olyankor már nem lesznek lent sokan... és valóban... betelepedtünk a pezsgőfürdőbe, és ellazultunk...

A második napot svédasztalos reggelivel nyitottuk: minden volt, ami szemnek és szájnak ingere... szalámik, sajtok, müzlik, joghurtok, gyümölcsök, teák, kávék, rostos üdítők, péksütemények... reggeli után bementünk a városba, ennek elemzése már megtörtént... délután újra medencék, infrakabin... és bár Tündérem nem akart, én szerencsés módon bejutottam az amúgy nagyon betáblázott masszázsra is :)... talp, láb, hát, nyak... frissítős, gyógynövényolajos... üdítő hatású volt, és örülök, hogy nem maradt ki a programból... aztán megint vacsoratájm... isteni erdei gombalevest ettünk, majd szezámmagos rántott halat pirított burgonyával, végül piskótatekercset... mellette természetesen volt még egy leves, borsos tokány, babos, szószos hús, vagy 3 féle köret, másik desszert... a lakmározás után újra irány a pezsgőfürdő... bementünk a relaxációs szobába... olyan jót relaxáltunk, hogy még 5 perc, és el is alszunk... miután mindent kiélveztünk, beültünk a szivarszobába... a hotel egyik legjobb helye... szép kilátás Pécs éjszakai fényeire... kandalló... kellemes meleg... és hozzá egy üveg remek rosé bor... tökéletes pillanatok voltak... nyugalom, csend... minden együtt volt...

Sajnos, mint minden jónak, ennek is véget kellett érnie... kutyunk, Bóbita, hiányzott nekünk... de azt gondolom, számomra a 2012-es év legszebb 3 napja és 2 éjszakája volt :)... és már vágyódom is vissza...

Szívesen ajánlom mindenkinek! Mi biztosan visszatérünk még...

...és következzen a bizonyos fényképes beszámoló röviden...

P.S., amit csak mi értünk: grillcsirkék... felhúztam a kutyát 6:50-re... támad a vérnyúl... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.