Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2012.09.20. 16:46 Tötyi

Nyúúú frendc...

Óriási élményben volt részem a lottózóban... Európa Liga csoportmérkőzések, 1. kör... azért ehhez dukál egy laza saccmix... leült mellém-körém egy kifejezetten bőséges létszámú család, voltak vagy tízen, majd beszélgetésbe kezdtek velem...

- Te drágá bárátom, figyelj mán ide te... te szokol nyerni, mi? (Szokol egy régi rádió...) Biztos szokol, látjuk rajtad...

- Szoktam...

- Mindég, mi?

- Nem... mindig nem lehet nyerni...

- Na de hallod há' mit ikszűté be? Az a Levente az nyer? (Levante...)

Passz... nem játszom arra a meccsre...

- A izé a... Atletico Madridot ikszűted, mi? Ja de ez nem az Atletico Madrid... ez csak Atl.Madrid... 

- Az az Atletico Madrid, csak rövidítve...

- Na de az begyön? 

- Nem játszom arra sem... 

- A Genk az milyen?

- Belga... 

- Az a Videoton meg? 

- Magyar... 

- A Genk az begyön... ikszűted há' fogadjunk...

- A gólok számára játszottam... 

- A Maribor? Az jó... vagy a Patikosz? (Panathinaikosz...) 

- Nem tudom... talán döntetlen... 

- Az köll... nagy nyeremíny köll... na a Sporting az biztos nyer... meg a Basel is nyer... (egymás ellen játszanak...)

- Nem tudom... valamelyik biztos... 

- Az a PSV... na az meg ki? 

- Hollandok...

- És az a D... Dn... Dny... az mi? (Dnipro)

- Ukránok... 

- Aztat én nem tudom mi lesz... jóú' van bárátom... begyűjjenek ám... 

Nos, ha összegeznem kellene, nem játszottak egy meccsre sem, amire én, meg tanácsot sem tudtam adni, mert maguk sem tudták mit akarnak, de kétségtelenül jó volt a társalgás... az köztudott, hogy csak és kizárólag nyugodt körülmények között vagyok képes egy szelvényt kitölteni... szóval este vélhetően kuka :D...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr244790597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szindrana 2012.09.22. 16:00:36

Nem baj az, fő a barátság :)))))

Tötyi 2012.09.23. 16:31:21

valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint vakond a rotációs kapát... :D
süti beállítások módosítása