Tötyi Blog

Siófok City Life...és ami mögötte van...plusz a szifakák és a makik táplálkozási szokásai bengáli és üzbég nyelven...hogy elég szépen mi miből jön szocpolitilag....

Friss topikok

  • Horváth Krisztina75: Tisztelt blog készítő! Nagy örömömre szolgál,hogy megtaláltam,amit már egy éve keresek.Édesapám H... (2013.12.17. 01:14) Az MNK-győztes csapat tiszteletére
  • kacaj hangosan: eeeez nem semmi :D (2013.07.27. 17:23) Cirka 16 perc...
  • Tötyi: @csacse: Kedves Csacse! Tetszetős blogod van, megtekintettem valamelyik este :)... (2012.11.25. 12:20) Welcome Cards 4. - Gent, Belgium
  • Tötyi: valóban... de nehogy az legyen, hogy miattam nem nyertek, és ezért legközelebb lefejelnek, mint va... (2012.09.23. 16:31) Nyúúú frendc...
  • Herodes: Nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek, hogy erre is oda tudnak figyelni! Köszönöm szépen a ... (2011.07.12. 15:18) Happy Birthday Tusi! :)

Népszámlálás

2009.04.12. 17:31 Tötyi

Húsvéti locsolóversek szájberszpész verzióban

Gyere kislány meglocsollak,
Kedvezményes áron,
Gumi nélkül negyven rugó,
Kölnivel csak három!

 

Jó reggelt, jó reggelt,
Gyönyörű tavasz van,
De nem ezért vigyorgok,
Hanem, mert beb...tam!

 

Kék erdőben jártam,
zöld ibolyát láttam,
holnap megyek szemészetre.

 

Zöld erdőben jártam,
berúgtam és hánytam.
El akartam dőlni,
nesze vazze kölni!

 

Lábam között van két tojás,
pirosra van festve,
ha én azzal meglocsollak,
elmehetsz majd GYES-re.

 

Bari béget zöld gyepen,
Sárgállik a hérics,
Bocsánat, de rávizelek
A fejedre én is.

 

Húsvét hétfő reggelén mosolyog az ég is,
Adjatok egy fél decit, mosolygok majd én is.

 

Piros tojás, fehér nyuszi,
ez mind csak maszlag!
Gyere kislány, meglocsollak,
oszt utána...megbeszéljük…

 

Biciklivel érkeztem,
Negyven métert fékeztem,
Kiszakadt a nadrágom,
Kifigyelt a tojásom.

 

Falu végén templom,
Locsoljak-e? Nemtom.

 
Van nekem egy jó locsolóm,
Kölni nincsen benne,
Ha én azt most elővenném,
Nagy röhögés lenne.
De én azt nem teszem,
Mert kezemben a kölni!
Locsolni jöttem,
Nem pedig tökölni!
 
Kék az ibolya, kék az ég,
kék a t…m, mi kell még ?
 
Ződ erdőbe vótam
Adj egy sört, oszt jó van.
 

Van nálam egy kis pacsuli,
Leloccsintom magát,
Ha egy kicsi mázlija van,
Szereti a szagát.

 

Zöld erdőben jártam,
Barna medvét láttam
Szereti a mézet
Add ide a pénzet.

 

Kossuth téren jártam,

Nagy tömeget láttam,

Nem akart oszolni,

Szabad-e locsolni.

 

Felnézek az égre,

A versemnek vége…

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://totyi.blog.hu/api/trackback/id/tr831061206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása